fixa sadeln! OOHYEEAH!

hej alla fiina!
idag bär de av till sanda dirr efter skolan, så får skynda mig på lite!!
Ska t sadelmakaren med hoppsadeln så ska han fixa den men de finns ett problem.... JAG FÅR DEN EFTER EN VECKA!!!!!!! kan ju knappt rida i min allround sadel-.- speciellt inte dressyr :S
jajaah, de får gå som de går! får iaf en prima hoppsadel sen iaf :D
Imorgon äre mätning! ska va i staden kl 14.00 så måste åka mkt tidigare,, typ 12.30 elr någe sånt om de e halt:S
sen blir ponnyn mätt o sen ska jag be marina hjälpa mig med licensen ;)
så byebye!
puss:*
remember frågestunden
http://karroannie.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

Kommentarer
Postat av: Felicia

jo fan skåne skulle sitta bra till gotläningar.

Men om det inte går att fixa ansök!!!!!!!!!!!

2012-01-13 @ 15:19:39
URL: http://feliciae.bolgg.se
Postat av: Mickan

Karro: du är bäst Karro! :) <3

2012-01-13 @ 18:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0