Nytt år nya möjligheter

Nu är det väll min tur att skriva...
Iallafall så är det jag som är Annie och det är Karro som har övertalat/tvingat mig att skaffa blogg.
Så vi kompromissa genom att skaffa blogg tillsamman.
Jag har två hästar Bim min d-ponny och Grand Finale (Grannie) min 3-åriga unghäst.
Jag rider också mammas ridhäst Flicka (Roes Flicka) förhoppnings vis ska jag tävla med henne i vår.



Bim och jag när vi debuterade Lb i sommras

 

Har ingen bild på mig och Grannie så det får bli en bild från sommar betet



Hade ingen bild när jag rider Flicka så mamma får va med på bilden istället ;)


Bye Bye // Annie


Kommentarer
Postat av: mathildaanderssonn - hästblogg

sv:Tack!!! desamma!

2012-01-01 @ 11:39:30
URL: http://mathildaanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0