Avanmält cm hoppningen

Jag insåg att jag inte kommer hinna då banbyggnad är kl 11. Dom startar på skiiiit lågt för dom allra minsta och jag hoppar bland som sista.. 90 och 1m.
Jag ska samlas i stenkyrka kl 14 för att spela match och det tar en timme dit och däremellan måste jag fixa ponnyn lixom..
Så nu har jag avanmält och tänker be pappa köra mig till ridhuset så jag kan hoppa lite själv på utebanan eftersom det redan finns hinder där:)

Nu tänkte jag iaf sova även fast jag har sovmorgon imorgon!
Dom nya sjuorna kommer till skolan så mitt arbetslag ska till Fårö men jag e hellre hemma och pluggar så jag kan lämna in det sista innan betygen spikas!

Bloggar om träningen imorgon!

Godnatt!

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Nixen det ska jag inte, ska du? :)

2012-06-05 @ 09:15:01
URL: http://hajdwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0