SATSA nu!

Hejsan alla!
Tänkte berätta lite om dagen osv..
-
Drar till skolan då.. börjar med gympa o efter gympan drara jag in på lilla skolan o lämnar grejerna till min bror för jag ska ju ta bussen sen.
-
Just nu i skolan får man lägga på ett kål så man uppnår alla målen! Som det ser ut nu har jag F i idrott och hemkunskap..
-
Om ni undrar hur jag kan ha F i idrott så är det för att jag aldrig var med i 7an.. hade ju skadat ryggen och åt inget så jag kunde och orkade inte :/
nu i 8an har det vart ryggen och knänas fel för det mesta.. när det inte vart det har jag glömt kläder eller varit sjuk..
-
Jag har vart sjuk OTROLIGT mkt det här året.. Så man får lixom satsa lite nu istället..
-
Efter skolan drar jag ju då till matilda o hon sa att hon hade WiFi såå.. inlägg kommer!
-
Jag får be busscaffisen stanna i Buttle för jag vet i tusan vart det ligger.. :S Men de är iaf i skogen typ ^^.
-
well well.. mobilblogg kommer under dagen så hörs vi senare babes!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0