dagen idag..

ska t sanda nu med min hoppsadel och lämna iväg den.. om en vecka kommer den tillbaka och ska ligga super på bellizz :D ska se om vi kan fixa kåpan o sätet lite bättre så jag gillar den mer ;) känns som att jag kommer ALLDELES för långt fram i sadeln!!!:S kanske ni sett på filmerna?
Sen bär det av till Annie med Belliz:D Annie ska rida min ponny o jag ska rida Annies ponny! SUPER KUL för bim är så snäll o sööt o fin !
pappa kommer o hämtar mig när han slutat jobba (mamma kör allt innan) och om jag hinner blire fotbollsträning, annars blire bara hem :)
Så ungefärr ser min dag ut idag:)
Vad ska du göra idag ? :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör du idag?

2012-03-01 @ 15:02:18
URL: http://emeliesdaily.blogg.se/
Postat av: MAtilda

vara forever alone - på buttleskogen..:(

2012-03-01 @ 19:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0