longering är inte lätt alla gånger!

ni som följt bloggen ett tag vet att jag har haft problem med att longera Izabell..
-
idag longerade jag henne pga att jag inte hann någe annat..
Det gick AWESOME om man jämför med tidigare gånger, men SÄMST om man jämför med "vanliga, lugna" hästar!
galoppen klickar inte ännu.. men de funkar iaf.. men de brukar bara bli något varv galopp så hon sätter ett varv bra iaf!
annars blir det mest trav!
-
de va ungefär de som hände idag! hon hade nog lite träningsverk kändes de som ;)
wellwell.. nu ska jag kolla bloglovin o lite!
sen måååste jag komma på nått roligare inlägg.. för de här e så sakrans dåliga inlägg vi gör nu så fattar inte ens att vi har lälsare.. o VARFÖR läser nån detta? ingen som gört.. så.. haha !
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0