maskeradhoppningen igen..

Hej!
nu ska jag skriva om hur de gick osv osv.. :D
Jag var i lag med Vickan Söderman och vi hoppade 80 cm så vi skulle va säkra på o 0a!
framridningen gick ganska bra! fast när de är tävlingsdax känns de alltid lite som att jag inte hinner de jag vill.. man måste lixom anpassa sig efter alla andra.. så om jag kanske behöver lite extra tid på framridningen så går ju inte de..
wellwell.. hoppade fram och sånt där grejs o de kändes ganska bra eftersom att jag tycker 80 är så nedrans lågt nu på nått sätt! känns lixom som vi ska vidare från den (förutom på tävling eftersim allt e nytt.. fins däremot inte så många LD, bara på den 1a tävlingen sen vet jag faktiskt ingen mer ännu!)
när de var vår tur på banan så hoppade vickan först! Hon kom felfritt runt!
o så va de min tur.. hoppade ganksa bra på alla.. så va de en linje på ena långsidan med två hinder. hoppade på 1a, glömde att beräkna avståndet så fick korta ihop henne lite o då stannade hon. Karolina Kjellberg sa att de va för att jag inte kom tillbaka med överlivet efter 1a, vilket inte förvånar mig eftersom jag har ganska svår att komma tillbaka mellan hinder/efter hinder. så de förvånade mig inte alls!
fick iaf stoppet där sen va det inget mer! Ganska surt faktiskt!!
Gillar inte o hoppa i lag för jag bara sabbar... ;)
här kommer iaf dom underbara bilderna...?;)

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: hihi :)

Min dag har vart heeeellt grym, din då ? :)



kraaammisar !

2012-03-06 @ 15:07:31
URL: http://styleez.blogg.se/
Postat av: nora

vad har hänt med käkremmen på 6e bilden? den ser ut att sitta jätte spänt :O

2012-03-06 @ 19:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0