ÅÅH VAD HEMSKT!!!!

Asså jag kommer nästan inte ihåg NÅGONTING ifrån igår :''(
SERIÖST!!!! Jag var SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR trött så jag minns typ inget :(
-
Jag minns att tobbe sa någe men när jag kollar på en film så ser man att anna oxå sa något men de kommer jag inte ihåg.. tänk om jag inte ens tittade på henne o va helt frånvarande..
ÅÅH... Jag HATAR att vara osocial.... Som några kanske vet ;D
-
kom på en KUL sak.. Att OM jag kommer med i TV sen och ser helt trött ut så kommer jag garva ihjäl mig!! HAHA! Kul o se hur jag ser ut när jag e trött för de e inte så ofta jag orkar kolla mig i spegeln då ;D
Men hoppas jag var lika glad som vanligt och att jag var närvarande ;D
-
Menmen.. Jag kan ju inte sova lite o sen göra om det ;D så SKITSAMMA ;D
Fast att hon sa att jag skulle spänna sadelgjorden kommer jag ihåg ;) men jag sa inte tack... oartig människa;)

Kommentarer
Postat av: Märta o Celica

WOOW COOLT !!!

Du har träffat både Anna och Tobbe !!!

inte för att jag inte har träffat tobbe men ändå!

träffa honom på hans klinik har hans Auto :)

2012-05-12 @ 22:35:25
URL: http://misscelica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0