Angående PA..

Jag är SJUKT besviken över att jag inte kom med i PA.. Asså fatta vilken grej!
-
Fast ändå.. Det börjar ju faktiskt gå bra nu och jag tror att otto kan lösa problemet..
-
Jag längtar tills programmet börjar sändas så jag får se vilka som kom vidare och inte.. och om jag kommer med från castingen..
-
Har jag något problem nästa år också och jag inte är för gammal för att söka är det SJÄLVKLART att jag söker och då får jag bara hoppas på det bästa!
Det är ändå ganska coolt att dom valde MIG och 40 till av 1500 pers som fick komma till castingen.. Det ÄR stort.. Men är ganska ledsen över att jag inte kom med :(
Skitsamma..
Hörs senare :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0