Hoppträningen

Syftet med träningen var att träna på långa distanser nu till utesesången!
-
Vi hoppade fram på en trav bom, långt hinder, ett galoppsprång och ett högre hinder.. Kommer inte ihåg vad det heter men kanske 5,5an? RÄTTA ! ;D
-
Sen hoppade vi bana..
SNYGGT jag ritar.. JAG VET ! ;D
Banan va iaf:
1: höger varv. vänd upp på det gröna räcket.
2: vänster varv till kombinationen.
3: höger varv till det gröna räcket.
4: vänster varv till vattenmattan (kryss med bakbom)
5: vänster varv till komb.
6: höger varv till bomarna.
7: hoppa grinden.
-
Träningen kändes väldigt bra och det kändes lixom som att jag hade kontroll och flyt genom hela banan!
GALET.. ;D
-
Banan låg mellan 80 och 110 kanske och det kändes så rätt!
Allt klickade typ denna träning.. Förutom i början då de blev tre stopp typ...
-
Här är iaf lite bilder mamma tog..
Några är ganska FAILade.. men jag BJUSSAR på de ;D
Som ni ser så hänger jag inte riktigt med varje gång ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

5.5an!😁😘😘

2012-05-31 @ 18:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0