trött tjej

Asså varför går inte jag och lägger mig ? ;)

Mamma hade tydligen sagt till mig igår att hon hade köpt ett eggbett till Flicka som jag skulle pröva idag... Men det hade jag heelt glömmt bort ;) Så jag red på phelam vilket jag var glad för :p Hon var sjukt pigg och stark.
Jobbade mycket med övergångar för atthon är alltid seg i dom. Även fast jag jämt jobbar med det ;) Men det har blivt mycket bättre sen jag började rida henne mer.
Det hade blåst ner en gren över en grusväg och hon bjöd på den !!!!!!!!!!!! Hon brukar typ dö om det ligger nått på ett annat ställe än det brukar ;)

Gillar henne bara mer och mer för varje gång jag rider henne :D

Bim tömkörde jag. Mest i skritt travade lite på nån långsida annars så var det mycket böjda spår och halter.

Pluttis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0