VEM är DU?

Skulle vara JÄTTE KUL om DU kunde kommentera det här inlägget och skriva vem du är :)
Vi har ungefär 80 unika om dagen och vet i princip inte vem NÅGON är.. Eller jo... 2 av dom 80 är jag och Annie ;)
-
Här är några frågor som hjälp på traven!
-
Namn?:
Ålder?:
Hur hittade du hit?:
Rider du?:
Har du egen häst/foderhäst/medryttarhäst/Rider på ridskola?:
Varför läser du VÅR blogg?:
Tävlar du?:
Isåfall hur högt?:
-
Jag tror att mellan 0-10 kommer svara.. rästen kommer typ "skit samma.. jag vill inte att dom ska veta vem jag är"
-
Men till er som kommenterar.. TACK!

image description


Kommentarer
Postat av: Felicia

Felicia;)

11 snart 12 år

Genom dig Karro :)

Jappp

Foder häst!och egen ;D

För jag gillar er båda och den e bra

Ja, LC LB

Jag är 148 prick!

2012-05-18 @ 11:48:38
URL: http://feliciae.blogg.se/
Postat av: Josefin

Namn?: Josefin

Ålder?: 24

Hur hittade du hit?: Ingen aning.

Rider du?: Japp

Har du egen häst/foderhäst/medryttarhäst/Rider på ridskola?: Har 4 hästar och en ponny

Varför läser du VÅR blogg?: Intressant att läsa om folk från ön:)

Tävlar du?: Nej

Isåfall hur högt?:

2012-05-18 @ 12:01:05
Postat av: Matilda

Namn?: Matilda Dreborg



Ålder?: 15



Hur hittade du hit?: Stalkade er..



Rider du?: Ja!



Har du egen häst/foderhäst/medryttarhäst/Rider på ridskola?: Jag lånar två ponnyer



Varför läser du VÅR blogg?: Soft häng, ni är coolast i världen :O :D



Tävlar du?: Ja

Isåfall hur högt?: upp till Msv B :)

2012-05-18 @ 14:12:14
Postat av: Anonym

Hanna

10

läste det på fb

Ja kelly svinto

ja egen häst

bra rolig

ja

L:B svinyo L:C kelly

2012-05-18 @ 20:40:16
Postat av: Emeline :)

Jag behöver inte skriva något om mig, ni vet ju de mesta ;)

2012-05-18 @ 21:35:01
URL: http://emmeeee.blogg.se/
Postat av: Emma

Namn?:

Ålder?: 12

Hur hittade du hit?:kom inte ihåg

Rider du?:ja

Har du egen häst/foderhäst/medryttarhäst/Rider på ridskola?: egen häst

Varför läser du VÅR blogg?:den är sjukt bäst!

Tävlar du?:ja

Isåfall hur högt?:90cm och 1 m

2012-05-19 @ 09:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0