svar till johanna!

Johanna om HELT SERIÖST!!!!:
Testat annat bett? tex gummi? Elr funderat på hur stark du är i handen? Annars kanske du ska testa å skaffa ett annat "starkare" bett så du slipper dra henne i munnen om du nu gör det, eftersom hon är så stark :/
-
Svar:
Jag tycker inte alls jag är så stark i handen när jag rider med bett för jag är så SJUKT rädd för att hon ska få sår..
Folk tycker säkert jag är mesig så orolig jag är men de är lixom inte kul att aldrig kunna rida ett klokt ridpass i KLOK form..
Ett skarpare bett tror jag ger motsatt efekt.. hon kommer nog mest gå med huvudet i vädred o hålla på..
min kompis tipsade om detta
Jag tror det skulle kunna funka.. det är ett tredelat fullcheek i syntet med äppelsmak för det kan ju inte glida och hon kan inte bli nypt i sidorna..
Så ska se om det finns på gotland.. annars får dom beställa hem det..
Men som sagt var så tycker jag inte alls att jag är stark i handen när jag rider på bett.. med hacket fine.. de är jag nog, eller mer stark i armarna o spänner mig för att hon blir så tung..
-
Men med bettet håller jag i henne så lite som möjligt.. Min dressyrtränare säger tillomed att jag är för lätt i handen ibland när jag rider med bett.. de kanske ger någon efekt?
-
Men jag hoppas det bettet kommer funka...
om det inte gör det får vi väl leva med att aldrig kunna tävla dressyr eller rida klokt..

Kommentarer
Postat av: - Swedish Source About Josh Hutcherson

Hejsan



Gillar du Josh Hutcherson? Då är min blogg rätt för dig ;)

2012-04-24 @ 21:25:53
URL: http://jhfansite.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kikar in och önskar dig en fin kväll! :)

Kram http://mkdn.blogg.se

2012-04-24 @ 22:09:44
Postat av: Johanna

Det finns nog en lösning till det hela så du kan tävla i dressyr! :)

2012-04-25 @ 13:07:49
Postat av: hanna

jag tror det bettet blir bra Karro <3 :)(hopps i all fall på de) :)

2012-04-25 @ 20:25:03
URL: http://hovleden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0